Saturday 14 July 2012

Our story



Perkenalan bermula di IPG tanpa rasa, perasaan dan sebagai classmate. Perkenalan yang rupanya kita ada "mutual friend" :D. Perkenalan yang hanya tahu nama sahaja. Then, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan, semester hampir ke penghujung dan kita mula saling bertukar cerita, makin rancak berkongsi cerita dan sampai satu tahap kita berkongsi rasa dan perasaan yang sama. :) 

It's not easy as ABC

Permulaan kisah kita sangat perlahan. I never know about love. I don't know how to treat you. Rasa malu dan takut berdepan. Memang pelik! Lama2 baru rapat then menjadi lebih akrab sampai sudah boleh bergurau, marah, merajuk and gaduh antara satu sama lain. Kita kongsi pelbagai cerita dan kisah. Kita boleh habiskan masa berjam-jam hanya cerita benda yg logik dan kadang-kadang yang tidak masuk akal (bunga ros hitam, salji, power rangers, superman, cs, dota dll) Hahaha!

Kami byk perbezaan, saya pemarah, dia penyabar. Saya sensitif, dia cool. Saya suka cari pasal, dia selalu mengalah. Dia tegur, saya terima. Dia cikgu, saya anak murid. Pemikiran dia berbeza dengan pemahaman saya. Saya banyak karenah dan dia la yang paling sabar melayan. Sorry and thanks for everything. <3 
Tapi dlm byk perbezaan ada persamaan antara kami dua. :p

It's you :)



# I want our relationship to be like Tom and Jerry, no matter how many times we fight we won't be apart. InsyaAllah :)




2 comments:

  1. amboi farah .. macam kenal jak pic tu .. heheheh .. smoga berkekalan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice pic ctot trima kasih.. :D
      Em, insyaAllah :)

      Delete